Nové Velké Kapacity UV Sterilizátor Box Dezinfekce Kabinet Ozonu Sterilizační Zařízení pro Domácnost pro Dítě Láhev, Ručník Oblečení

Domácí oblečení sterilizátor UV sterilizátor kojeneckých lahví oblečení malé sterilizátor dezinfekce kabinet sterilizace

funkce:

1. Tento produkt používá křemenné trubice, s průměrnou životnost více než 10.000 hodin

2. UV + pasterizace + ozon sterilizace, sterilizace sazba je stejně vysoká jako 99.999%

3. Lehký a přenosný, dezinfekce a sterilizace, dual-použití cestování domů, elite provozu

4. Vysoce kvalitní materiál PP + organické sklo

5.Přenosný design, napájení pomocí dobíjecí baterie, přichází s časově sterilizace, automaticky se vypne po 11 minutách

6. S přenosnou rukojeť + úložný prostor, pohodlné a skladování

7. USB / Power Bank / použití Vozidla

parametr:

Barva: trubka typ / dvojitá trubice typ

Napájení: USB / USB power bank / auto

Velikost: 270 * 180 * 130 mm

Materiál: ABS materiál

Balíček obsahuje:

1 * Nástroje, dezinfekce box

1 * Návod

1 * USB

poznámka:

Pokud máte nějaké dotazy týkající se použití produktu, prosím, kontaktujte nás, děkujeme

/ O službě / On Čas Dodání Plnou náhradu, pokud produkt není obdržela v garantované dodací lhůty Delší Ochranu, 15 den, více ochrany po dokončení objednávky Vrací se Příplatek Vrátit jakýkoliv výrobek,pouze v perfektním stavu Garantované Kvality Kvalita Zaručena nebo Plnou náhradu

Pokud máte nějaké problémy s naší věcí nebo služeb, prosím neváhejte a kontaktujte nás nejprve před odjezdem negativní zpětnou vazbu. Uděláme, co bude v našich silách vyřešit jakýkoliv problém a poskytnout vám s nejlepší služby zákazníkům.

Štítky: ozon uv sterilizační box, ozon uv box, auto ozon, 100 čepel, ozon steril, pole uv, uv dezinfekci box, 12v ozon generátor, ozon vody, steril ručník

Certifikace ce
Dezinfekce čas o 10 minut