Domácí Textilní Nastavitelný Polštář Terapie Unisex Měkké Pěny Krční Límec Podporu Krční Límec Rameno Úlevu Od Bolesti, Péče O Zdraví, Nástroj

Specifikace: *Materiál: Vysoká hustota mořské hladině, čistě bavlněné tkaniny

*Barva: Černá/Hnědá/Modrá

*Velikost: Jedna velikost pro muže a ženy Vlastnosti: *Měkký Krční Límec, který nabízí pohodlné podporu a zároveň snížit hlavu a krční obratle pohyb.

*Pomoci vašemu krku zábal vyrovnává a stabilizuje obratle po úrazu nebo zabránit dalšímu zranění tím, že nosí tento měkké pěny krční límec.

*Ideální pro lidi, kteří trpí krku, tlak, horní části zad a krku zranění zotavení.

*Praní ve studené vodě, jemný cyklus a mýdlem

Balíček Zahrnuje:

1*Krční Límec

Štítky: la moon, dětské podlahové polštáře, hollywoodská hvězda, uzel polštář, relaxační relax polštář, dítě polštář, dítě krk polštář na sedačku, dítě nárazníku polštář, povlak na polštář spiderman, bolest v krku polštář

Materiál Další
Náplň Pěna