Masážní Polštáře Lotus Akupresurní Rohože Polštář Podložky na cvičení Jógy Zmírnit Bolesti Zad Spike Mat Hlavu, Krk, Nohy Anti-stres Jehly Masér

Vlastnosti:

1. Akupresurní Podložku a Polštář zmírňuje stres, bolesti, bolesti a svalového napětí, Úlevu od Bolesti v Krku a Zvyšuje Krevní Oběh 2. Pomáhá při bolesti zad, napětí, ztuhlost, nespavost, únava a mnoho dalších podmínek, 3. Stimuluje body na tradiční Čínské medicíny a aktivuje tělu vlastní produkci dvou látek, pomáhá uvolnit se. Specifikace: Název: Jóga Mat Barva: Fialová, Modrá, Zelená, Šedá Rozměry Výrobku: Mat: 660 mm * 420 mm * 20mm/26.0 * 16.5 * 0.79" Polštář: 400 mm * 150 mm * 100mmm/15.7 * 5.91* 3.94" Čistá Hmotnost: 450 g (mat); 200g (polštář); 50g (ledvinka) Poznámky: 1. Tam může být trochu velikost odchylky vzhledem k ruční měření, různé metody měření a nástroje. 2. Obrázek nemusí odrážet skutečnou barvu položky, protože různé fotografování světlo, úhel a zobrazení na monitoru.

Štítky: lotus masážní podložka, bolest, yogamat bag, kork jóga matný, velký jóga mat, pro mat, mat sport, nohy massag, masáž zad mat, pilát

Číslo Modelu jóga mat
Délka Other
Materiál Další